Derülj Velem

Derülj Velem

Kimondatlan

2018. október 07. - Antal Tünde_

kep.jpg

Megígérted. 

Megígérted, hogy fontos leszek neked, hogy nem fogsz megbántani; és én elhittem neked.

Megígértem.

Megígértem, hogy fontos leszel nekem, hogy nem foglak megbántani; és te elhitted nekem.

 

Haragszom... Annyira haragszom Rád!                                    

Öklöm görcsösen szorítom; érzem ahogy átjár ez a kínzó fájdalom.   

Megbántottál, és én mindvégig hagytam neked, hogy megtedd.  

Még itt vagy velem; és én továbbra is engedem, hogy újra ezt tedd.    

 

Én is bántalak.

Megvetlek; pedig emlékszem még, hogy mennyire szerettelek.

Levegőnek nézlek; s közben hagyom, hogy én is ugyanúgy mérgezzelek.

 

Vádolunk; mégis itt maradunk mind a ketten.

 Hiszen te megígérted; én pedig elhittem.

A bejegyzés trackback címe:

https://szatunde.blog.hu/api/trackback/id/tr4014285965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása