Derülj Velem

Derülj Velem

Akkor közlekedjünk

2018. november 24. - Antal Tünde_

Érdemes tudni, hogy tájékozódási képességem igen csekély.

"Térképagyam" meg aztán végképp nulla. 

Így történt, hogy esetünkben útnak indultam egy helyre, ahol még nem jártam.

Többször elő szokott ilyesmi fordulni.

Általában kikeresem pontosan, hogy hova, és hogyan fogok eljutni.

Eddig rendben is van a dolog, a gyakorlatban azonban ez sokszor másképp fest.

Legutóbbi utam során annyira igyekeztem, hogy minden rendben menjen, hogy a buszról a szükségesnél egy megállóval hamarabb szálltam le.

No sebaj, akkor gyalogoljunk. Hozzáteszem, aznap reggel egy másik buszról leszállni felejtettem el. A munkahelyemnél. Pedig arra többet járok.

Miután lesétáltam a kimaradt távot, odaértem a villamoshoz. Alaposan ellenőriztem, hogy a jó megállóban vagyok-e. Nem egyszer a nagy rohanásban az ellenkező irányba szálltam fel. Zsigerből.

Minden oké, biztosan jó helyen vagyok.

Átjár a nyugalom, ellenőrzöm a térképen hol fogok leszállni, majd megteszem.

Elindulok jobbra; elvileg errefelé van a keresett épület.

De ez nem az. Még csak nem is hasonlít. Lehet, hogy rossz irányba jöttem?

Visszafordulok.

Elindulok balra, de néhány perc után látom, hogy a másik volt a jó irány.

Visszafordulok.

Ismét jobbra indulok. Harmadjára sétálok el ugyanott, és érzem, kezdek belejönni.

Kanyargok, sőt csatornamunkák miatt egy kisebb árkon is átugrok.

Megvan a lendület, a táblák alapján már a jó helyen járok, aztán megpillantom a keresett épületet!

Igen! Ideértem!

Aztán a mellettem levő megállóba begurul a villamos, amiről egy megállóval korábban leszálltam.

cto.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szatunde.blog.hu/api/trackback/id/tr4914387124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása